Naša ponudba pisarniškega pohištva in stolov obsega veliko različnih programov, kar nam omogoča maksimalno usmeritev k reševanju kupčevih “problemov”.
Pri sodelovanju z nami boste prihranili veliko svojega dragocenega časa, saj na osnovi dolgoletnih izkušenj in dobrega strokovnega znanja rešujemo vaše želje hitro in kvalitetno.
Z namenom zagotavljanja celovitih rešitev na enem mestu, kjer strankam želimo prihraniti čim več časa in jim zagotoviti najboljšo rešitev, naša ponudba vključuje načrtovanje in izvedbo:
- urejanja arhivskih prostorov z omarami in arhivskimi regali
- opremljanja pisarn s pisarniškimi mizami, predalniki in stoli
- opremljanje garderobnih in pomožnih prostorov
- dobave raznih dodatkov v pisarni (koši za papir in dežnike, stoječi obešalniki…)
- svetovanja pri umestitvi opreme v prostor z izdelavo načrta postavitve
- dostave in montaže opreme v roku 30 dni od dneva naročila
- servisiranja opreme v času garancije in še potem
- pomoči pri morebitnih selitvah – demontaža in ponovna montaža pri nas kupljene opreme.
Zadnji Komentarji