posted by | on | Komentarji so izklopljeni za 4. V čem ste različni od ostalih ponudnikov?

Naša ponudba pisarniškega pohištva in stolov obsega veliko različnih programov, kar nam omogoča maksimalno usmeritev k reševanju kupčevih “problemov”.

Pri sodelovanju z nami boste prihranili veliko svojega dragocenega časa, saj na osnovi dolgoletnih izkušenj in dobrega strokovnega znanja rešujemo vaše želje hitro in kvalitetno.

Z namenom zagotavljanja celovitih rešitev na enem mestu, kjer strankam želimo prihraniti čim več časa in jim zagotoviti najboljšo rešitev, naša ponudba vključuje načrtovanje in izvedbo:

  •  urejanja arhivskih prostorov z omarami in arhivskimi regali
  •  opremljanja  pisarn s pisarniškimi mizami, predalniki in stoli
  •  opremljanje garderobnih in pomožnih prostorov
  •  dobave raznih dodatkov v pisarni (koši za papir in dežnike, stoječi obešalniki…)
  •  svetovanja pri umestitvi opreme v prostor z izdelavo načrta postavitve
  •  dostave in montaže opreme v roku 30 dni od dneva naročila
  •  servisiranja opreme v času garancije in še potem
  •  pomoči pri morebitnih selitvah – demontaža in ponovna montaža pri nas kupljene opreme.
Shopping Cart (0 Items)
Your cart is empty!


Subtotal: €0.00EUR
Total: €0.00EUR